O mnie

Social Media to dla mnie codzienność. To nie tylko zabawa, ale przede wszystkim praca. Nad czym? Nad własną marką osobistą, wizerunkiem firmy, a także budowaniem wartościowych relacji z osobami, od których mogę się uczyć i wymieniać doświadczeniem.
Czytaj więcej

Joanna Sulejczak

Social Media Analyst

Karierę w marketingu rozpoczęłam ponad 6lat temu zaczynając od stanowiska Project Manager w agencji reklamowej. Zdobyte doświadczenie nauczyło mnie budowy pozytywnych i długotrwałych relacji z istniejącymi, jak również nowymi klientami. Nabyłam niezbędną wiedzę do planowania i realizowania kampanii promocyjnych.

Czego nauczyły mnie lata pracy:

– Przygotowywania kreacji koncepcji dla kampanii marketingowych,
– planowania i realizacji kampanii w social media,
– pisania, redagowania i planowania contentu do mediów społecznościowych,
– prowadzenia działań content marketingowych w ramach prowadzonych projektów,
– nadzór nad prowadzonymi kampaniami reklamowymi,
– analizy prowadzonych działań i przygotowywanie raportów jakościowych i ilościowych z prowadzonych kampanii oraz rekomendacji jakie powinny zostać podjęte działania,
– organizacji, promocji oraz prowadzenia webinarów
– organizacji, promocji oraz prowadzenia cyklicznego eventu marketingowego,
– prowadzenia szkoleń: Facebook, Instagram i LinkedIn,
– wystąpień publicznych na konferencjach marketingowych,
– zagadnień związanych z SEO.

Narzędzia jakimi posługuje się w swojej codziennej pracy:

– Menedżer Reklam Facebook
– LinkedIn Ads
– Google Analytics
– WordPress

Prowadzenie profili, przygotowanie kampanii płatnych oraz analityka na takich portalach społecznościowych jak:

– LinkedIn
– Facebook
– Instagram
– Twitter
– YouTube

Prywatnie lubię czytać książki, zarówno te branżowe jak i pozwalające uciec do innego świata. Lubię górskie wędrówki, jazdę na rowerze oraz nartach. Wolne chwile wypełnia mi poszerzerzanie wiedzy z zakresu fotografii.