O mnie

Social Media to dla mnie codzienność. To nie tylko zabawa, ale przede wszystkim praca. Nad czym? Nad własną marką osobistą, wizerunkiem firmy, a także budowaniem wartościowych relacji z osobami, od których mogę się uczyć i wymieniać doświadczeniem.
Czytaj więcej
Joanna Sulejczak

Joanna Sulejczak

Social Media Analyst

Social Media to dla mnie codzienność. To nie tylko zabawa, ale przede wszystkim praca. Nad czym? Nad własną marką osobistą, wizerunkiem firmy, a także budowaniem wartościowych relacji z osobami, od których mogę się uczyć i wymieniać doświadczeniem.

Praca w mediach społecznościowych to nie tylko wypuszczenie postu na LinkedIn, Facebook czy innych platformach. To cała strategia przygotowania odpowiednich treści, oprawy graficznej i wielu innych elementów. Końcowe działania w postaci mierzenia efektów, oraz powiązania ich z celami biznesowymi – to wyzwania z którymi spotykam się na co dzień.

Jestem absolwentką Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego na kierunkach Socjologia i Dziennikarstwo. Zdobyte wykształcenie pozwoliło mi poszerzyć wiedzę w zakresie projektowania i realizowania strategii Public Relations, oraz budowy relacji i dialogu pomiędzy organizacją, a jej otoczeniem. Uzyskałam szersze kompetencje z zakresu marketingu i komunikacji marketingowej, zarządzania komunikacją oraz procesów kreatywnych, co mogę wykorzystywać w swojej codziennej pracy.

Swoją karierę zaczynałam od pracy w agencjach reklamowych na stanowiskach Key Account Manager oraz Project Manager. Zdobyte doświadczenie nauczyło mnie budowy pozytywnych i długotrwałych relacji z istniejącymi, jak również nowymi klientami. Nabyłam niezbędną wiedzę do planowania i realizowania kampani promocyjnych.

Prywatnie lubię czytać książki, zarówno te branżowe jak i pozwalające uciec do innego świata. Lubię górskie wędrówki, jazdę na rowerze oraz nartach. Wolne chwile wypełnia mi poszerzerzanie wiedzy z zakresu fotografii.