O mnie

Social Media to dla mnie codzienność. To nie tylko zabawa, ale przede wszystkim praca. Nad czym? Nad własną marką osobistą, wizerunkiem firmy, a także budowaniem wartościowych relacji z osobami, od których mogę się uczyć i wymieniać doświadczeniem.
Czytaj więcej
5-P

5 P – marketing w mediach społecznościowych i jego podstawy

21 stycznia 2019

Czy za każdym razem planując strategię marketingową w mediach społecznościowych, analizujesz wszystkie jej podstawowe elementy? Skąd wiesz, że zaczynasz od właściwego fundamentu planowania? Skuteczny marketing w mediach społecznościowych to taki, w którym zastosujesz metodologię 5 P, która może pomóc zarysować najważniejsze elementy strategiczne.

Metodologia 5 P:

Planuj

Planowanie i organizowanie to podstawa sukcesu. Jest to dobry moment na zastanowienie się nad swoimi celami oraz sposobami mierzenia Twojego sukcesu w mediach społecznościowych lub kampanii związanej z określoną treścią. Ponadto pomyśl o kreacji potrzebnej do tworzenia kampanii oraz wszelkich narzędziach i technologiach potrzebnych do obsługi kont mediów społecznościowych.

Produkuj

Przyszedł czas na tworzenie treści. Pomyśl nie tylko o tekstach, ale także o grafikach lub filmach, które chcesz tworzyć, aby promować swój materiał.

Publikuj

Po przygotowaniu harmonogramu publikacji w mediach społecznościowych i napisaniu treści wybierz, gdzie będziesz udostępniać treści w oparciu o swoje cele. Czy próbujesz zwiększyć ruch internetowy? Możesz publikować swoje treści na blogu.

Promuj

Promowanie to sposób, w jaki podajesz swoje treści. Publikowanie to tylko jedna z możliwości, dzięki niemu osiągamy zasięgi organiczne. Odłóż dodatkowy budżet na marketing w mediach społecznościowych – to zawsze jest pomocne.

Przeprowadź analizę

Monitoruj analitykę, hashtagi, kliknięcia lub inne kluczowe wskaźniki wydajności. Na koniec, zbierz wszystkie te informacje i przygotuj raport o tym, w jaki sposób Twoje treści okazały się skuteczne.

5 P treści i marketingu w mediach społecznościowych to podstawowy punkt wyjścia dla każdej nowej strategii mediów społecznościowych.

joanna-sulejczak
Joanna Sulejczak - Social Media Analyst

Powiązane artykuły
0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments